Reklamacije
„PRAVILNIK O REKLAMACIJAMA I POSTUPKU REŠAVANJA REKLAMACIONIH ZAHTEVA ZA ROBU KUPLJENU PUTEM INTERNET SAJTA“ www.zlataravramovic.rs možete preuzeti ovde.
Formular „REKLAMACIONI LIST“ možete preuzeti ovde.
Kupac može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava kada kupljena roba ima nedostatke, nesaobrazna je, kada su pogrešno obračunate cene, kao i drugih razloga koji su predvidjeni odredbama Zakona o zaštiti potrašača RS. Svoju reklamaciju kupac može da izjavi slanjem obrasca na email adresu: reklamacije@zlataravramovic.rs, uz dostavu isključivo originalnog računa na uvid i robe koja je bila predmet kupoprodaje. Reklamacioni list koji je poslat na email adresu potrebno je dostaviti i u originalu. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem potrošaču dostavi odgovor na izjavljenu reklamaciju. U svakom slučaju rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od petnaest dana.
Prodavac će pismeno ili elektronskim putem obavestiti Kupca o potvrdi prijema reklamacije i saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Istovremeno sa podnošenjem reklamacije putem email-a, potrebno je da kupac prodavcu preko kurirske službe POST EXPRESS dostavi robu sa originalnim računom i odštampanim, popunjenim i potpisanim obrascem za reklamaciju u originalu, a sve o trošku prodavca.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Proizvod koji se šalje na reklamaciju mora biti ispravno upakovan i čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini. U suprotnom uslovi nisu ispunjeni i reklamacija se neće uzeti u razmatranje.
Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.
Prodavac ne odgovara za ma kakvu eventualnu štetu koja bi mogla da bude prouzrokovana kupcu od strane robe sa nedostacima, kada je proizvođač i/ili uvoznik takve robe poznat.